gaamzee 13+5im Folik asitim minicik haptı rahattı,vitamin çok büyük öğürüyorum içerken her seferinde stres sebebim. Ne zmana kadar içiliyor acaba bilen varmı?
Lulemom gaamzee ayy aynısını bende düşündüm. Ne güzel minik minik içiyoduk. Şimdi kocaman zorla yutuyorum valla