Ben de kiwi markasınınkini aldım kendi odamıza koymak için, sonrasında kaldırması yada taşıması da kolay. ayağa kalktıklarında normal beşikler de sıkıntı bence çünkü tırmanmaya yada sarsmaya vs çalışıyorlar, o yüzden odasına montessori yatak yaptık düşme vs sıkıntıları yok