Merhaba hanımlar O kadar çok doğum hikayesi okudum ki bu platformda bende yazabilmek için doğumu iple çektim ben normalde çok canı tatlı bir insanımdir hamilelik boyunca aklıma doğumu hiç getirmemeye çalıştım hep olumlu iyi şeyler düşündüm doğumdan 4 gün önce nişanım geldi tecrübesizlik ilk bebeğim olunca doğum hemen olacak sanmıştım o gün 2gun boyunca evde sürekli yurudum hareket ettim kolay geçmesi açısından ardindan kanamam başladı sancım hiç yoktu aksine bı enerji vardı bende ama kanama olunca eşimle tedirgin olup hasteneye gittik gittigimizde saat 9 gibiydi 2cm açıklık var çocuk doğuma hazir dediler ve kanamamda olunca salmadilar yatisim yapıldı başta normal odaya aldılar beni gece 1 gibi sancılarım başladı sabaha kadar sancı çektim ve hiç acilmam olmadı sabah 8 gibi 3 cm açılma dendi ardından akşama kadar yine hiç acilmam olmadi akşamustu 5 gibi 4cm dendi 7 gibi 5 cm oldu ve beni dogumhaneye aldılar hemen suyumu patlattilar rezillik üstüne rezillik yaşadım çatala almadılar bildiginiz yatakta dogurttular beni suyum aktıkça kafama kadar suyun içinde kaldım bı yandan çok soğuktu titredim resmen bı ara gelip koluma serum taktılar şırınga ile bişey sıktı sancım gittikte artıyordu en son doguramiyacam ben bu yatakta kalacam diyordum doktor geldi başlıyoruz dedi 5-6 sefer çok şiddetli afedersiniz kakami yapar gibi ıkındim bebeğim sıcacık aktı geldi çok acidimi derseniz evet ölüyosun saniyosun o an avazım çıktığı kadar bagirmisim acidan bogazlarim hala ağrıyor ama bitiyor sonunda gerçekten her doğum farklı olur benimkinin zor olmasinin ilk nedeni normal yatakta dogurtmalariydi bacaklarımı hiç açamadım hep kastım kendimi bebeğimde haliyle zor çıktı yırtıklar vardı 6-7 tane dikis attılar çok acı çektim ama değdi gerçekten bebeğim şu an 3 günlük dikişlerin açısı yeni yeni geçiyor ilk doğum olunca sütüm geç indi göğüs uclarim çok yara oldu ağlaya ağlaya emziriyorum tek bişey var gerçekten çekilen acılar sadece o anlık sonrasında bebeğinizle yaşayacağınız o kadar güzel günler var ki daha tam iyilesemedim bugün kednimi daha iyi hissettiğim için doğum hikayemi bugün yazmak istedim gerçekten çok güzel çok eşsiz bir duyguymus rabbim herkese yaşatsın inşallah