Hcltkgl Ben 11+5 haftalık hamileyim.7. Haftadan beri Progestan 200 ml kullanıyorum. Kullanmaya başladığımdan beri genital bölgemde kaşınma idrar yaparken yanma şikayetleri oluştu başına gelen var mı riskli bir durum mu ?