NaimeYilmaz
sudamlasi
Pcoslubiranne
svmeybgl
4 ay once ilk kez gittim ultrasonda bisey cikmadi hersey iyi gorunuyor dedi, kan testinde sut degeri yuksek cikti onun icinde ilac verdi dusurduk, diger ay hic bir sorun gorunmedi.. Ama doktorum fazla ilgilenmedi gibi.. Belcikada kaliyorum ben ve burda oyle hemen randevude vermiyorlar bu hafta aradim hastaneyi yeni bir doktor icin 24 eylul icin verdi ve daha baya var ozamanada.. Onceki gittim doktordan bu ayin 20sine randevu aldim simdi en azindan tekrar bi bakmasi icin..
Hamile olmayi cok isterdim ama 2 testte negatif ciktigi icin ihtimal vermiyorum artik..