Xxk tiksinme bulantı çok oldu ama kusma çok şükür şu ana kadar olmadı 26 haftalığım. Çok iştahsızdım yemeklerden tiksiniyordum sadece domates satalık birde meyve yiyebiliyordum , tavuk sarımsak falan aşırı tiksinmistim ev kokuyor gibi geliyordu😁 zor dönemler gerçekten sonra birden kayboldu düzeldim