Busbushatun Gizem957 canım onemlı bsey o doktorum bı tedavı belırlıyor sanırım kendı kendıne duzelmesınıbeklemıyordur
Gizem957 Busbushatun hani bazıları diyo ya Bi tahlil verdim + cıktı sonra verdim protein yoktu fln diye acaba kendiliğinden gecen yada azalan bsşey mi diye merak ettim
Busbushatun Gizem957 tahlılde hata olmus olabılır bazen enfksıyon cıkıyormsnra cıkmıyor gbıdır bıldıgımden degıl ama proteın cıkması cıddı bısey ole duzelır mı dıye beklenmıcek cıddılıkte
Gizem957 Busbushatun ya bende iki ay önce 24 saatlik idrar da 230 cıkmış tı şimdi daha mı yükselmiştir 2 hafta sonra bidaha verecem
Busbushatun Gizem957 vermedım canm o sanırım proteın cıktıgı zaman ıstemıyor bıgunde nekdr cıkıs oldu asıl onu ogrenmek ıcın bu ay tansıyonum yukselınce doktor suphelenmıstı ıdrar tahlılı ıstedı ama proteın cıkmadı
Busbushatun Gizem957 evet canım snınkı poztıf cıkmıs doktor bıgunluk ıstemıskı mıktarı gorebılsınler dıye ama ref aralıgını bılmıyorum az mı cok mu emın olamadım ama proteın olmaması gerek bseyın habercısıdır yanı
Cagla89 Gizem957 idrar ve kan testi verdim de henüz doktoruma gostermedim cuma günü giderken götüreceğim merak ettim bitmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var da
Gizem957 Cagla89 ha şöyle orda protein yazan bi yer var oraya bakın negatif yada pozitif yazar negatifse sıkıntı yok