Hanımlar merhabalar hepinize. Bugün itibariyle 18+3 haftalık olduk çok şükür ancak son iki haftadır ciddi anlamda bi vücudumun genelinde bi ağrı var özellikle eklem yerlerim de ve afedersiniz ama sol popo tarafının üst kısmında bıçak saplıyorlar sanki sol ayağımın üstüne basamıyorum yattığım yerden kalkınca iki büklüm kalkıyorum sonra düzeltebiliyorum üç ay düşük tehlikem vardı yattım sürekli sonra işe başladım sabah hafif oluyor ağrılarım ama Akşam geldiğimde beni ağlatacak duruma getiriyor son iki gündür de basım ağrıyor geçmeden hem de böyle bi durum yaşamış yaşayan var mı? Haftasonu kontrolüm var ondan önce sormak istedim.. teşekkürler şimdiden..