R-Z-00 Slm 38 hafta 3 günlük hamileyim sabah beri sancım vardı en son 4 dakkaya düşünce doktora gittim ve ne açılma var ne sancı hiç bisey yok diye geri gönderdiler hala bana göre sancı var ne yapabilirim