Hanımlar ben bütün nevresim takımlarını çarşafları vs herşeyi yıkamıştım 2 hafta falan oluyor hepsini de ard arda yıkayınca tam kurumadan nemli olarak katlayıp kaldırmıştım şimdi baktım tuhaf kokuyor nem kokusu var ve hepsi hala nemli ben bunları tekrar yıkayıp iyice kurumasını bekleyim mi yoksa sadece havalandırmam kurumasını beklemem yeterli mi