Gizem___ OzgeSahin2 ben arada bir içiyorum doktorum bitki çaylarıyla ilgili abartmadan bir fincan içebilirsin oturup da bir demlik çayı içmediğin sürece sıkıntı olmaz demişti
ikievlatannesi OzgeSahin2 icebilirsin canım bi zararı yok kusburnunun gunde bi fincan ictim ben hep 39 haftalik olduk bi zarari olmadi hic doktorumda icebilirsin abartmadan demisti