Zehraelik Merhaba arkadaşlar 39+1 den selamlar günlerdir burda doğum hikayelerini okuyup kendimi doğuma hazırlamaya çalışıyodum 🤦🏼♀️ Gitgide azalan sancılarım ve kasılmalarım sanırım suni sancıyla başlıycak doğumum diye düşündürmeye başlamıştı. Bugün doktor kontrolüm vardı, sabah uyandığımda hafif bi adet sancım doktora gittiğimde çok çokkk azalmıştı ki nst de sancılar çıktı doktorum açılma olup olmadığını kontrol etti ve sonuç doktorumu bile şaşırttı 😱 Doğumum başlamış 4cm açıklığım var ve ben hiç bişey hissetmiyorum sancıya dair 😅 Muayeneyle birlikte kanamamın da başladığını öğrendik (iç çamaşırımda görünmeyecek kadar az) Bebeğimin suyu gayet iyi olduğu için ve sancılarım başlamadığı için hastaneye yatışımı gereksiz gördük ve evimize geldik 12 saat içinde doğurmuş olursun dedi doktorum eğer gece suyum gelmezse ve sancılarım sıklaşmazsa sabah erkenden tekrar doktorumuza gideceğiz ki o vakti beklemez dedi. Hepinizden dua bekliyorum 🙏🏻 Doğum hikayemde görüşmek üzere 😘
Deletedmom404 Zehraelik bi avazda kurtulursun inşAllah canım Allah yardımcın olsun ay darısı başıma 🙆🏻♀️🤗
Tuba704 Zehraelik inşallah çok harika sıfır acıyla geçer gider bizimle hikayeni paylaşmayı unutma 😉 Dualarımız seninle
LiyaNehir Bir avazda doğurursun inşaallah canım bizlere de dua et lütfen doğum anında. Rabbim kolaylıkla nasip etsin doğumu sağlıcakla kavuşun kuzucuğunla birbirinize