Selam arkadaşlar Bugun 75 gram şeker yüklemesi yapıldı
Bugun bebegim cok az hissettim o da ben dokunursam
Sanki oyle hissettim gibi
Yükleme yapmaz demişlerdi daha önce sorduğumda acaba bir sıkıntı mı var
Yoksa Bugun git gel hastane yoruldu mu bebiş de anlamadım 😪🧿
Bi kaç gündür iyiydi hareketi