Merlii yaa memleketimm ❤️❤️ bende sakaryalıyım canım 🥰 ama gurbetteyim şimdi. İlk doğumumu oeada yaptım, şimdi inşallah yine orada yapacağım. Kızımda doğurana kadar 4 farklı şehirde yaklaşık 50 doktor değiştirdim. 39+3. De Remzi eren beyi buşdum sakarya da ❤️ Allah ondan razı olsun 🤲 çok anlayışlı güler yüzlü destekleyici bi doktor. Ve işini yapmak için yapmıyor. Doğum sırasında yaptıpı bir çok şeyi doğuödan sonra araştırıp öğrendim, normalde ekstra ücretle yapılan şeyleri adam insanlık namına yaptı 💞 mesela kızımın kordonunu hemen kesmedi ben şaşırmıştım, bana verdi annesinde dursun dedi, normal doğum yaptım. Yaklaşık 2 dk sonra kesti. Bu bebeğin bağışıklığını güçlendiriyormuş. Bunun için ekstra para isteyen doktorlar varmış. Allah razı olsun dediğim gibi. Şimdi eşiyle klinik açmış ilk izimde gideceğim 🥰🥰