Sevdae ben 4.bucuk ay veya 5.ay gibi falan başladım şuan 7.aydayım hala kullanıyorum günde 3kez alfamet 2 kez beloc bana beloc iyi geldi ama yedigşm içtihim herşeye dikkat ettim şuan pek sorun yok ama kullanmaya devam ediyorum ne olur ne olmaz zararı olsa doktor önermez şüphe etme