Habibeseyit Kızlar 18+5 günlük hamileyim ve hâlâ göğüs uçlarım tam anlamıyla çıkmadı sizce normal mi doğum dan sonra sknti yasar mıyım? Bide sizlerde biraz biraz süt gelme oluyo mu yada gelenlerde kaç haftadan sonra geldi