Nurtrky Mavininannesiseyda bnde ata ismini çok seviyorum erkek olursa koycam ama ayaz uymamış uyumlu bir isim varsa bekliyim şurda😂
Ankara0661 2.seçenek yalnızca Ayaz olsaydı kesinlikle onu seçerdim ama Ayaz Ata pek uyumlu gelmedi kulağıma o yüzden Ediz 🤗 sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallahh
Mavininannesiseyda Ankara0661 ayaz kulağa çok hoş geliyor fakat kuru soğuk demek yalnızca anlamı bu yğzden tereddüt ediyorum aslında tek isim taraftarıyım. Ediz i de beğeniyorum değerli kişi demek o. Ona da eşim Yok diyor 😬
Mavininannesiseyda Nurtrky ayaz Ata birlikte anlamlı Türk mitolojisinde kışın çocuklara hediye veren fakirlere yardımcı olan evliya demekmiş eşim de sadece ayaz olsub diyor ikisi gğzel olmuşyor diyor ben de Ediz olsun istiyorym anlaşamadık iki ayım kaldı işin kötüsü😂