Aysenuuur İyi akşamlar ben tüp bebek yöntemiyle gebe kaldım ve yumurtalık kistlerim oluştu 15. Haftadayım ara ara çok ağrım oluyo parol içtim işe yaramadı böyle bişey başına gelen var mı acaba 🥺 yardım edin nolur ☹️☹️
Aysenuuur AğrıDan ölmek üzereyim yalvarırım bişey söyleyin 😢😢 yarın doktora gidicem ama şuan ölüyorum Ağrıdan