Kızlar cinsiyetimiz belli oldu artık çok şükür şimdi ki sorunumuz isim 😀 baya isimler düşündük ama bi karar veremedik ilk kızımın aldı Elif Asel şimdi de Belis ismi çok hoşuma gitti ama yanına ne olur bilemedik ben aslında tek isim koyalım diyorum ama kocam bey 2 isim olsun diye tutturdu var mı tavsiyeleriniz önerileriniz 😊