kizlar afedersiniz ama gaz sancim var yani adet sancısı gibi de gazımda var ama 27. haftadayım normalmi karnıma oyle bi saplanıyordu nefesim kesiliyor resmen gaz yapcak seylerde yemiyorum dikkat ediyorum…Ama sanki adet sancısı gibi de Terliyorum resmen gazım olmasi yalancı sancı sancam ama 😣😣😣