Yesimmmmi benim de o haftalarda öyleydi . Hatta itekliyor gibi zonklama gibi ama ağrısız dimi . Kafa yukarda ayak aşağıda olduğu için öyle oluyor dedi doktor . Şimdi bi dönemde yan durur en son haftalarda kafa aşağı pozisyona geçer ayakaları elleri falan yanlarında hissedeceksin zamanla . Hiç korkma .