Mgokkilicc Cuma günü doktor randevumuz var 12+3 olucaz öğrenebilir miyim sizce? Bebeğim bir hafta önden gidiyor birde 13+3 derse kesin öğrenir miyim acaba ? Sizler kaç haftalıkken öğrendiniz? 🤗
Denizcyc Mgokkilicc bana doktor 12.haftada ikili tarama da kıza benziyor dedi ama bu haftada kesin olmaz büyük ihtimalle. Sadece ihtimal olarak söyleyebilir.
Mgokkilicc Prenses21 hayırlı olsun ne peki cinsiyeti 😍 ya bebeğime bir şeyler almak istiyorum biran önce 🙈 çok heyecanlı bir bekleyiş 🤗
Mgokkilicc Prenses21 benim için ikiside olur sağlıklı olsun da sadece hazırlık yapmak için sabırsızlanıyorum 🤗
Mgokkilicc Hd8 inşAllah bende öğrenirim 🤗 gerçi devlet Hastanesi’ne gidiyorum söylemiyorlar falan dediler ama
Mgokkilicc Denizcyc bakalım ben de ikili test için gidicem zaten ama devlet hastanesi söylemeyebilir dediler 😊
Prenses21 Mgokkilicc sbredin bekleyin bende sabrediyorum bnim icinde 2 side olur ilk bebegim zaten benimde
Reksane Merhaba ben 1ci kizimda 15ci haftada oyrendim)2ci kez anne olucam 5 haftalik henuz ama bende cok heyecanliyim
Reksane Kizlar 1 sorum olucakti cinsiyet hesaplama gibi sayfalar var siz hic denedinizmi boyleseyleri
Elifaltun Reksane evet tabi hepsinde yuzde 50 ihtimal var ama benimki tutmustu 😊 https://www.gebe.com/cin-takvimi burdan bakmistim