Kizlar 37 haftalik gebeyim temin sirtimdan karnima doğru bir ağri oldu sırtimdan baslayip karnima doğru krap şeklinde oldu bayada uzun sürdü şuandada alt belim hafif adet agrisi gibi sanviyor bu yalanci sancimi gercek sancimi anlayamadim ama baya rahatsizim acike gitsemmi 😑😑🤲