snnur97 benim burnumun kenarları ve çenemde de minik minik sivilceler ve kızarıklıklar soyulmalar vardı bepantholden umutluydum hiç bir işe yaramadı ama farmasinin çay ağacı balmını denedim direk farketti çok iyi geldi canım hamilelik çatlakları olmasın diye yağını da almayı düşünüyorum