Senaninmasali Kızlar 29+2 deyiz 3-3 gündür çok kalçam agrıyor hareket ederken yatarkan kalkarken basına gelen varmı? Hamıleyken ? Erken doğum belırtıdi vs olabılır mi
Byrktugce Senaninmasali bende de aynı durum var yatarken agrım yok o yataktan kalkıyorum ya sanki kalça kemiklerim kırılmış gibi zor yürüyorum 😀 bende 27+3 canım
Mervekklkdmn Senaninmasali o haftalarda olan bir şey sanırım benim de öyleydi doktor bebek o taraftaysa baskı yapıyordur dedi gerçekten de bebeğim hep o tarafta hareket ediyor
Hndakgn Senaninmasali bende sürekli var bi yarım saat oturayım kalkınca iptal sağ kalçam özellikle onun dışında gece ayak ağrılarım uyutmuyor megnezyumda alıyorum faydası yok
Lavinyaaaa Senaninmasali Ben henüz 13+0 haftalığım daha şimdiden felç giriyormuş gibi ağrısını çekiyorum 🙈😔
minikkizannesi Benimde kalça ağrısı vardı ilk haftalarda yatarken bi tarafa donemezdim batardı yürürken seke seke yürürdüm doktora sordum ya çatı genişlediği için dedi yada magnezyum eksikliği dedi