ortopeditekanne OzgeSahin2 kız kapıda yarım metre kar.buz bugün zar zor verdim zaten bide düşük tehlikem.var merak ediyorum.asiri arttı mı azaldı mı 😔
Derin2828 ortopeditekanne yarın arayın sağlık ocağını sorun yardımcı olurlar virüs ortamında tekrar gitmeyin hiç
HandeZeynep ortopeditekanne Her ihtimale karşı 4diyo olabilirler.Genelde kan testi verdiğimde diğer gün öğleden sonra çıkıyor.
pia34 ortopeditekanne e nabıza geç düşüyor. Ben labim den bakıyorum. Ama onun için doktorun kod vermesi lazım. Kan verdiğinin akşamı düşüyor hemen labime,hatta bazen birkaç saat sonra.
ortopeditekanne HandeZeynep ona göre yarın doktora gidecektim konuştuk güya bunu umurlarinda değiller ah ah
minicikanne ortopeditekanne Bazen e nabıza düşmüyor. Ertesi gün doktorunuzdan öğrenebilirsiniz. Bazende takip no veriyorlar kendi sitelerinden bakıyorsunuz.
HandeZeynep ortopeditekanne Bende kan testi verdiğimde diğer gün doktora gidicektim.Randevumu ne olur ne olmaz diye 16:00ya aldım.Doktora gitmeden sağlık ocağına uğramıştım sonuçlar çıkmıştı.
ortopeditekanne Kumru_02 e Nabıza mi canım evet ben.oyle.giris yaptım sonra şifre istedim şimdi.e.nabiz şifresiyle giriş yapıyorum