Dua canım bunu diyen ebe veya hemşire her kimse sorunlu anlaşılan tetanoz aşısı şart yaptırmak bizde yaptırdık Allaha şükür bebeklerimiz yerinde saçmalamasın nerde görülmüş duyulmuş. Ben 25 haftalık hamileyken kimse hamile olduğumu anlamıyordu benimde zoruma gidiyordu sakın kendin kilo almak için çabalama şimdi 16 kilo aldım heryerimden hamile olduğum belli ve kilo çokta iyi bişey değil bebeğin alsın yeter kaşar ve muz ye bolbol ben özellikle sabahlaı bir tane muz mutlaka yedim. Birşey daha bebeğimi ben 10. Haftada bebeğimi hissettim ilk buna mümkün değil dediler ama ben içimde olup biteni anlayabiliyorum kimsenin lafına bakıp moralini bozma üzme bebeğini. Kızıyorum böyle konuşmak için konuşup moral bozanlara.