Busra_akturrk0 Bugün detaylı ultrason içi hastaneye gittim 23. Haftaya kadar giriliyomuş ben 25 haftalık olmuşum o yüzden detaylıyı yaptıramadım😔 bebeğin gelişimi önde gidiyormuş sizce bu durum kötü bişey mi
Busbushatun Busra_akturrk0 ne kdr ondeymis canim 2 haftaya kadr normal fazlasini doktorun incelemesi gerekir korkma ozenli takiple bsey olmaz allahin izniyle🌸
Eddii Busra_akturrk0 2 hafta önde veya geride olması genelde normal kabul edilir. Tabii doktorunuz ekstra bir şey söylemediyse.
sumeyye60 Busra_akturrk0 Ben 22+1′de girdiğimde bebeğim 2 hafta önde diye fetal anomali saptanamadı yazıyordu raporda. O yüzden 18-21 arası gitmek gerekiyormuş ama bazıları 24′e kadar yapılıyor diyor. Bebeğe göre durum değişiyor. Bir şeyi yoktur endişe etmeyin bu arada. Ben de bu durumu yaşadım bebeğim şu an 34+2 çok şükür iyi gidiyor 🤰🏻🤗