Kızlar 10+2 haftalık gebeyim dün geceden bu yana sağ kasığıma ara ara sancılar giriyor? Devamlı iğne batması hissi var. Sancılar ve iğne batması hissi hep aynı noktada oluyor. Gebelik sürecim en başından bu yana riskli geçiyor. Kötü bir durum söz konusu olabilirmi? Bu durumu yaşayan varmı?