11 haftalık gebeyim. Detaylı ultrasonda ense kalınlığı 5,2 mm çıktı. Karnında, cilt altında ödem var. Akciğerinde su toplaması ve kalbinde de kaçak var. Perşembe günü amniyosentez yaptıracağım. Tedirginim. Korkuyorum kararın bana kalmasından çok korkuyorum. Daha öncede 1 düşüğüm var. 32 yaşındayım. Böyle olup amniyosentez sonucu temiz çıkan var mı acaba.