Melike0642 Kvsr-klm hayır canım bişey olmaz bende oldum ihlamurla atlattım bide sirkeli suyla gargara yaptım boğazım acıyordu ilaç kullanmadim
Meless Kvsr-klm bende 6+3üm gribim… tuzlu su çektim dün burnuna iyi geldi. Zeytin yağına karabiber katın ısıtıp sırtınızı yağlayın güzelce terletiyor… Çok geçmiş olsun
Kvsr-klm Melike0642 benımde acıdı acısı gectıgı gun grıp oldum nane limonda günde 1 tane içsem fayda edermı
meryemmblog Kvsr-klm canım bende geip olmusum doktorumla konustum en fazla günde bir bardak nane limon öneriyp dikkat et fazlasını içme
Melike0642 Kvsr-klm canım nane limonu abartamdan iç derim pek önermiyorlar onun yerine ıhlamur da icebilirsin