MgeGne aynı hafta aynı günüz . En son 30. Haftada yaptırmıştım . Kuaförümle ayarlamamıza göre hafta sonuna kadar bikez daha gidip. Artık çok çok ani bi durum olmazsa 3 hafta sonrada yine bi rütuşa gelirsin demişti. Sürekli hamileler gelir zaten onada bugüne kadar ağdadan sonra doğumum başladı kasılmışım falan deyipte geri dönen olmadı diyo 👼🏼😇 Öyle bi sıkıntı yaşarım diye çekinenlerede Bilgi olsun 👼🏼😇