Ymimelif Merhaba ben 5 hafta 3 günlüğüm. Bugün ultrasonda doktorum rahmin armut şeklinde bu doğuştan olan bir şey,dedi. @ bir dezavantajı var mıdır ? Bilenler yazabilir mi ?
Soe Ymimelif herkesin rahmi armut şeklinde oluyor bebek büyüdükçe rahim de büyüyor ve yuvarlaklaşıyor zaten. Normali yani armut gibi olan
Anneyim11 Armut nası oluyor bılmıorm ama banada doktorum kalp seklınde dedi ilk haftalarda düsük sonrakı haftalarda da erken dogum riski olabılır demisti suan 30. Haftaya geldık sükür bi sorunumuz yok