Ayse_63 Arkadaslar nst de sanci cikmadi Çatı muayenesinde 3 4 cm açıklık olduğunu soyledi doktorum . Ama hissedilir derecede oyle cok sancim da yok hafif hafif giriyor. sizce 1 haftayi bulur mu dogum buna benzer yasayan varmı bu açıklıkla.bekleyen