Smyrhkn123 epidural de belden iğne vurulduktan sonra kateder bırakıyorlar doğumdan sonra 7-8 saat uyuşuksunuz en ağrılı dönemi atlatmış oluyorsunuz dilediğiniz kadar ağrı kesiciyi kendinize uyguluyorsunuz birde belde kateder olduğu için,spinal de belden iğne yapıyorlar ve bant ile kapatıyorlar iğne yapılan yeri ,uyuşuyorsunuz ama yapılan işlemleri hissediyorsunuz ağrı yok o anda his var sonra odaya geçince ağrı gerilme oldu ağrı kesici yaptılar aradaki fark spinal 2-3 saat uyuşturuyor