Merhabalar anne adayları. Burada mesajlardan gördüğğm kadarıyla sucuk seven ve tüketen çok. Ben de bir gün paçanga böreği yaptım ve içine sucuk koydum. Daha sonra bir lokma aldım ve daha yemek istemedim. Pişmemiş olunca bebekte sorun olabilir diyorlar ya. Çok kızarmamıştı sucuklar ama fırında o kadar bekledi. Pişmiş midir bi sorun olur mu diye aklıma takılıp duruyor. Sizin düşünceniz nedir yazar mısınız