elediyebiri Babylon Elina koyacagiz. Yanina bir isim daha düsünüyoruz. Benim ve babasinin isimlerimizin Ilk hecesi. Manevi degeri büyük :)
Burcuclk Nurdemir54 Umay ismine bayılıyorum kuzenim koydu kızana karen Umay DİE yoksa ben koycaktım ❤️
aannepandaa Babylon zeynep balım koyacaktık şuan asya düşünüyoruz. En baştan beri elif asya zeynep balım arasında gidip geliyorduk zaten. Doğana kadar kesinleşecek inşAllahh…
Hazan_yeli25 Babylon Şüheda koyacağız inşallah babası istedi kırmadım anlamı şehitlik şehadet adanmışlık şahitlik
Esin25 Büyük kızımın adı Elif Ada ikinci kızımı bekliyorum inşallah adını Alya Masal düşünüyorum Ama Lina asel mina mira ismleride hoşuma gidiyor
Burcuckmk Babylon önce ayça istedim sonra gökçeyi buldum sonra asel rana nevra berin kafami karıştırdı en son dun gece mirayi buldum eşimde beğendi anlamida guzel miray olcak büyük ihtimal 👼