icimdekikelebek Masalimiz28 not aldıklarımı yazayım size çok araştırdım ama birden hiç düşünmediğim markaya karar verdim ve aldım. kanz elephant yoyko elegance yoyko ultimate 3 in 1 Suny baby vista baby2go heets pierre cardin karma sistem kabin travel Kraft lima kraft roll huggy 3 in 1
Baby-yase Merhabalar, bebek arabası biraz yaşadığınız bölgeye bağlı :) ben köyde oturuyorum dağ bayır taşlık ortam ister istemez çok o yüzden benim için baston tarzı daha uygun olur hemde evim küçük depolamak zor olmasın istemiyorum. Travel sistem bakarsanız çok özellikli oluyorlar ama ağır oluyor tek elle kolay kapanması depolamak vs daha geniş yer kaplıyor bence bunlar önemli detay.. Bide şöyle bi durum var en fazla 3-4 yaşına kadar bebeğin bebek arabasına bindiğini düşünüyorum :) velhasıl ben, https://www.e-bebek.com/joie-nitro-lx-baston-bebek-arabasi-p-joi-s1036bachr00 Cuma günü kısmetse bunu alacağım. %28 indirim var :) 504 liraya geliyor..
Baby-yase Ve traveldeki ana kucağını 1 yıl oto koltuğu olarak kullanabiliyorsunuz bence yeterli değil oto koltuğunu daha kapsamlı bir şey daha mantıklı buluyorum.. 0-18 ya da 0-36 kg daha uzun ömürlü.
Fizyoterapist Masalimiz28 bagi flexfold aldım bir de e bebek markasından puset aldım. Travel sistem olarak kullanılabiliyor. Çok hafif ve katlanınca az yer kaplıyor. Bugün e bebekte indirimde tavsiye ederim
icimdekikelebek Fizyoterapist ben de bugün bagi easyfold aldım flexfold da hoşuma gitti ama katlanınca küçülmedi pek easyfold da ona göre biraz alçak geldi ama ayrı ayrı puset vs almak istemedim hayırlı olsun☺️
pia34 Masalimiz28 2. El doona aldım çok memnunum. Bagajda bebek arabası derdi yok çok pratik. 1 yaşına gelince de bastona geçeceğiz.
ezgikptngl Masalimiz28 baby plus style kabin tipi bebek arabası çok kullanışlı doğumdan itibaren kullanılıyo tavsiye ederim
Lienna Masalimiz28 elele mido aldım bugün, bagi easyfold alacaktım ama o 9,5 kg mido 7,7 kg özellikleri de aynıydı o yüzden mido tercih ettim. Bir de ilerisi için baston babyzen yoyo ya da maclaren düşünüyorum baston olarak
Arven91 Fiyat aralıgınız nedir bilmyrm ama cybex melio modeli benm tercihim arabanın kendisi 5,9 kg kabin boy oluyo katlandıgında ben minyon bi bayanım benm tercih sebebim agırlığı ve portatif olusu oldu bi bakın derim🥰
Ozge3747 Masalimiz28 O zaman joie yi tavsiye ederim hem 65 kiloya kadar taşıyor hem de çok sağlam kullanışı rahat bir araba ben memnunum. ☺️Ama diğer markaları da araştırın tabi