Ben çift yumurta ikizlerine hamileyim beta hcg 380 çıktı daha 4. Haftanın içindeydim ikiz olduğumu bilmiyordum tabi daha sonra kendim haftalığımı hesaplayarak 7. Haftasında ilk usg ye gittim ve iki kese göründü öyle öğrendim senin gibi hiç rastlamadım duymadım yaşamadım da ailede üçüz var mı sizin 🌺