Sebzeli makarna yaptım uzun zamandır dolabımda tereyağ duruyordu onu kullandım son kullanma tarihine bakmak aklıma gelmedi yemeği yerken kafama takıldı gittim baktım yaklaşık 3 ay geçmiş tarihini ayy Allah korusun telaşlandım birden sizce bir sakıncası olur mu tereyağında koku ve tat yoktu tadı normaldi