Cana benim bebiş de terazi olacak sanırım ekime denk geliyor bende teraziyim eşimde terazi babam da terazi :) bende kararsızlık çok var birde duygusallık ama eşim öyle değil pozitif relax iyi adaletliyiz merak etmeyin her terazi farklı oluyor yani biz öyleyiz sağlıklı olsunlar da gerisi akışına bırakmak lazım 🍀