[silindi] maviscik77 🙈🙈🙈ayyy bu bennnnnn yemeği yapamadan nohutlar mideye iniyor bir de hafif tuz döküp ye misss misssss 🥰🥰🥰 İranlı Iraklı arkadaşlarım da baharatlandırıp yiyorlar o da çok güzel oluyor dene bir dahaki sefere 🌸🌸