Zeynep123_ Merhaba tontis anneler😌 37 haftalik oldugumda bebegin 3 kilo oldugunu soyledi doktorumuz sua 39 oldum yarin kontrolumuz var sizce 40 olana kadar cok kilo alirmi yani sezeryana kalirmiyim biraz korkuyorum?
Tugbae Zeynep123_ merhaba bende 37. Haftamda gittim geçen hafta kilosu aynıydı 3 kiloydu ama hiç problem değil haftalık kılo artişi olmaz 10günde bir takip ettiğimizde farkedecektir dedi bana bu hafta yani 38. Hafta kontrolümüz yarin bizimde ama 3 kilo az değil 2buçuktan sonrasi yeterli bir sıkıntı teşkil etmez dedi bende çok üzülmüştüm kilo almamiş bebeğim diye
Duygusuz Zeynep123_ ulaşmaz heralde 37 3600 Dü diyete ragmen kilo aldı 38+ da gittiğimde 3900 olmustu cuma günü gideceğim 4 ü gecer büyük ihtimal sezeryan olur benşmki
Zeynep123_ Tugbae Kilo benim icinde problem degil ama 4 kilo oldumu sikinti oluyomus normal dogumda 4 kilo ustu sezeryan demisti doktorum sezaryandan korktugum icin ondan sordum canim🤪
Zeynep123_ Duygusuz Bende ondan korkuyorum ilk gebeligim 41 haftada olmustu suni ile 3 250 dogdu bunda 37 de 3 kilo olunca biraz korktum acikcasi😌