Morcivert07 Bugün idrar tahlil yaptırdım. Daha sonucunu doktora gösteremedim haftaya gidicem doktora . Ama sonuçta protein +2 yaZıyor. Tansiyonuma falan hiç baktırmadım protein kaçağımı oluyor bu başından böyle geçen bişey varmı.