Patilimom Merhaba, adetime 1 hafta var. Çok az pembe bir kanama yaşadım. Kasiklarimin yanlarında hafif bir sızı var. Adetlerim çok düzenli gelir. 10 gün önce Yumurtlama yaşadım. Acaba hamilelik belirtisi midir. Bu durumu yaşayan var mı.
gunsa1 Patilimom Patilimom tahmini yumurtlamadan 8 gün sonra yaşadım. İlk başta pembemsi geldi çok çok azdı. Sonra kahverengiye dönüştü ve 5 6 gün kahverengi lekelenmeler yaşamıştım .
mucizem09_ Patilimom canim benim adet gunu geldi kahverengi akinti adet gununu bekle daha net olur zaten 1 hafta varmos
Busracikkkk Benimde adet günümden bi kaç gün sonra kahverengi leke şeklinde peçeteye gelmişti iki gün boyunca adet gününüzü bekleyin
balarisi06 Patilimom adet günümden 2 gün önce şiddetli kasık ağrısı ile uyandım wc de pembe leke geldi sildikçe geldi sonra bir daba gelmedi 2 gün sonra hamile oldugumu öğrendim 🙈
Kuzumm55 Evet adetime 5 gün var di kahverengi bir leke gelmisti 2 guns sonra dayanamadım test yaptım pozitif🙈şimdi 4+4um
Nursel725 Benimde adet günümde 1 2 damla kırmızı kahve karışık lekelenmem olmuştu 2 gün sürdü 3. Gün hiçbişey yoktu . 4 gün sonra beta 23 çıkmıştı
Tatahrun Patilimom benimde öyle oldu canım.erken gebelik testi yaptım ikinci çizgi silik cikti kendimi yormadim adet günüme kadar sonra adet günümde tekrar test yaptım ikinci çizgiyi görür görmez kan verdim çok şükür şimdi on iki haftalık gebeyim darısı size inşallah benimde pembemsi olup kahvemsi oldu bir kaç gün sonra geçti o yüzden sizde dikkat edin kendinize inşallah güzel haberler alırsınız gönlünüze göre olsun herşey 🥰