Zasya ama canım şimdi söyleyeceğiz hayır diyeceksin 🥰🤭işin şakası bir yana benim de ikinci gebelik iki gebelikte de 46 kıloyla hamile kaldım ilk oğlumu 17+4 lerde hissetmiştim şimdi ikinci oğluma hamileyim 15 ten beri cok minik hissetmemeye başladım ama su an daha net hissediyorum 20+5 olduk ikinci hatta 3. Gebelik dahi olsa bu kadar erken hissedilmez canım harkektler bebek şu an 10 gr bir sey ama 3 4 haftaya hissedersin muhtemelen 🥰