Havvaylmz ben de hamileliğimi öğrendiğim hafta inanılmaz mide yanması yaşadım. 3.hafta başladı, 6.7 haftaya kadar devam etti şiddetli şekilde. Sonra rahatladım, şimdi 18+6yım, 1 haftadır yine yediğim her şeyde midem yanıyor, özellikle akşam yemeklerinde. Soğuk süt içerek rahatlıyorum