Aysentass hiç hatırlamıyorum ama şu şekilde yapıyorum bir adet soğan ve bir diş sarımsağı yağda kavuruyorum bi yk domates salçası ekleyip bi kaç dk daha kavuruyorum bi paket krema ve makarnanın suyundan bir bardak ekliyorum bi dk filan ocakta bekletiyorum kaşar peyniri rendeliyorum daha sonra makarnayı üstüne ilave ediyorum