Duygusuz 39.haftaya girmek üzereyim kızlar normal dogum beklerken iki haftadır git gel git gel sezeryan olacagım büyük ihtimal sezeryan sonrası yanımızda ne olsa iyi olur spinal sezeryan da bas agrısı olmaması için ne alayım yanıma tavsiyelerinizi bekliyorum
mlsmrtgl Duygusuz hangisini bulabilirseniz ben Türk kahvesi yapıp termosa koymuştum. Nescafede içmiştim. Hastane kendi yemeğinde hoşaf çıkarmıştı.
Sevgiinur Duygusuz bende epidural oldum sana tavsiyem 4-5 lt yakın su tüket odaya geldiğin zaman ve ne olursa olsun kalk yürümeye çalış . Ben gaz çıkaramadım lavman yapıldı. Ama normal doğum gibi oldu 24 saatim bile geçmeden taburcu oldum . Öğle 14 -02 de oğlum dünyaya geldi ertesi sabah 10 da bizi gönderdiler . Kayısı bana hiç fayda etmedi ama bünyeden bünyeye değişir Tabi. Sen bol sıvı Al petibör ye Allah’ın izniyle anastezinin etkisni atarsın
Laylaaaa121212 mlsmrtgl hala doğum hikayenizi bekliyorum 🤩❤️ Dün çatıya gittim 2 cm dedi doktor ama normal doğumun bir sürü olumsuzluklarını sıraladı ve anestezi uzamanı pazar günü ve haftaiçi sancım tutarsa 5 ten sonra gelmezmiş .. bu gidişle sanırım sezeryan ..
Duygusuz ilgin22 cok teşekkürler alayım yanıma peki ekstradan fazladan ne koymak gerekiyor mesela ben depend aldım sezeryan kesiminden dolayı kullanmama durumu olur mu gecelik te hem elbise gibi hem de normal önden düğmeli pijama takımı aldım kullanılır degil mi
Duygusuz Laylaaaa121212 benimde 2 cm o da ilk dogumdan kalmadır dedi dr um hiç acılma yok sancı da yeterli degil bebek kilo alıyor cumaya kadar 4 kilo olursa sezeryan
ilgin22 Duygusuz valla ben sadece gecelik kullanmıştım çok rahat etmiştim önden düğmeliydi pijama hiç kullanmadım ve depent hayat kurtarıcı birşey suyum geldiğinden itibaren kullandım 3 paket depent 1 paket ayrı hasta bezi bitirmiştim hastanede geçirdiğim süre boyunca normal başlayıp sezeryan olmuştum zaten sezeryandan sonra bandajın oluyor hissetmiyorsun üstüne gelmiyo hem başka bişeyle rahat edemezsin zaten bir tek depent
mlsmrtgl Duygusuz depend kurtarıcınız oluyor. Dikişlere denk gelmiyor bel kısmı yüksek. Gecelikle geçirmiştim ben geceyi.
Aselahlas Duygusuz sezeryan oldum dün kanamam o kadar çoktu ki depent kurtarmadı beni sürekli hastaneden hasta bezi istemek zorunda kaldım bi de karnı bastırıyorlar sezeryandan sonra içindeki kan baya geliyor