Hakikitosunpasa Benim 2 bebek doğru çıktı şuanki için erkek diyor bende erkek hissediyorum bakalım hayırlısı😊 arkadaşlarımın da doğru çıktı. Sizinkiler doğru mu? https://hizliresim.com/liOI3x
annee27 Hakikitosunpasa bende tutmadi kiz diyor ama erkek sacma bisey zaten boyle seymi olur sizinki tesadufen denk gelmis. 😊
Hakikitosunpasa Sermec27 hepsi tahmin benim hepsi tutunca paylaşmak istedim bazı anneler böyle şeyleri merak ediyor burdan biliyorum😄
annee27 Hakikitosunpasa aynn bende cok merak ediyorum acikcasi ama 1 ay bekleyecegiz bakalim. Ramzi nub felan nekadar dogru cikacak herkeste dogru cikmamis aslinda biliyorum ama yinede merakk 🤣
Esra-07 Hakikitosunpasa bende erkek çıktı ama suan cinsiyeti kız dediler ama 18. Haftama kadar erkek demişlerdi hep
Bahardali Hakikitosunpasa heryerde olduğu gibi buda kız gösteriyor.. Tümmmmmm teoriler yanlış. Bir oğlum var bu kız olsun istersim ama dediğim gibi cin takvimindennnnn ramzi teorisine, kan yenilemeden bu gönderdiğinize kadar hepsi yanlış çıktı
annee27 Hakikitosunpasa oda bebek 6 haftalikken fln ultrasyonda ne tarafta duruyor plesanta ne tarafta yapisiksa ona gore bakiliyor karindan cekilin ultrasyon ise sagda kiz solda erkek oluyor eger alttan bakilmissa da tam tersiymis 😊